Supergirl.

Har just nu sprungit, stretchat och tränat mage och rygg. Känns otroligt bra och allt detta hände i mina nya byxor! Dom är jättesköna och i bomull. Har inte testat hopprepet, det får bli senare. Tack för idag träningspasset och tack byxor. Jag känner mig lycklig men jag vet inte varför. Skiter i frågetecknet och känner mig bara lycklig istället. Det måste man väl få vara!

Michaela har också tränat, hon har hjälpt mig för hon är bäst på träning och sådant. Min supercoach!

Nu ska jag ducha, sedan se på film med coachen (hon har sagt det är OK) och bara ta det lugnt. Både hon och jag ska upp i natt innan tre och jobba så vi behöver allt lugn vi kan få.

Oj så länge sedan jag hörde min mage knorra! Den gjorde det nu! LYCKA! Det ska firas med middag... Börjar nu.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0