SJ.

Galet, sitter nu i tåget och snackar i telefonen med Michaela. Älskar det faktum att jag har internet på tåget. Gillar, gillar:)

Nu har vi stannat på något ställe efter söderhamn, ska senare stanna i Sundsvall där jag kliver av. Byter till buss till Umeå.
Det blir bra.

Paus.

Nu har jag pratat klart med Michaela. Snackade i tjugo minuter så det var ju trevligt. Detta innebär att jag är framme i Sundsvall om 30 minuter!


Okej. Under tiden jag varit i falun så har jag inte gjort så mycket. jag har promenerat, gått på stan, hyrt film som jag glömde lämna tillbaka..... FAN! Nu måste jag . öh, vad gör jag nu? Får ringa, som tur var det hemmakväll= 15 kr vecka, jag kommer ju hem om 2 veckor så det blir ju typ 30 kr till bara. då är det ju lugnt.

Nu ska jag göra lite ärenden. Typ kolla hur det går till att vara vegan. har ju varit vegetarian sedan jag kom hem från Arvikafestivalen, dvs. snart en månad!

Så, blir jag vegan till och med? Kanske. Vi får vellá se.

Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: Chris

Vegan? Är du seriös. Vill du hoppa från vegetarian från vegan så fort? Att vara vegetarian till att börja innebär stora förändringar i ens diet för att täcka alla tillskott som kroppen behöver och du vill hoppa till vegan? o_O



Haha, du snodde en film.

2009-07-31 @ 02:49:39
URL: http://spotify:track:4dTMU4O2DdyIlRlss7v9UP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0