Nitar och lila.

Outfit alltså. Har även nu varit aktiv och sytt ihop en krage på en klänning, den vill bara "vika ut sig" hela tiden. Haha, i alla fall så är det fixat nu, den viker inte ut sig.

Har proffsbäddat sängen också så nu är allt vackert. och tomt.

Saknar Mamma, Jari, Frida, Elin, Sanna, Stephan, Julia, Pappa, Jenny, Michaela, Erica, Klassen, alla i Umeå, salongen, jobbet och livet i Umeå.

Det är nog någonting jag ofta kommer skriva senare, för jag kan inte som förr bara gå utanför dörren och andas atmosfären av livet där. Om jag öppnar fönstret här i Falun så andas jag nyklippt gräs. För här har jag inte än funnit något att leva för. Jag har tråkigt men det blir strax bättre. Ska ju som sagt krascha city snart. Myrorna här är ett plus. Jag gillar!

Men nu ska jag bara göra mig redo. Smink, kläder och skor. Vi ses.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0