Dagen D.

Med mycket att göra. Ska på förfest, men inte fest eller efterfest för här jobbar man minsann. Jobbade i natt, klev upp 4, då jag igentligen ska vara på jobbet för en kvart sedan. På 10 minuter gjorde jag mig i ordning och for. Najs. Alltså jobbar jag i natt och sedan natten efter det, sedan blir det sovmornar, alltså bara upp klockan sex.

Idag har jag gått på stan med Michaela och Felicia, vilket var mycket roligt. Innan vi kom hoss hem hade jag hunnit få två komplimanger (fina ögon och fint namn) + att jag fick ett nummer... Undra hur gammal han var?
Jag köpte träningsbyxor och ett hopprep, har tänkt träna lite kondition med hopprepet och det är kul. Byxorna ska jag ha på träning och jobbet dom sista veckorna. Det blir så med studentbudget, man får planera sina köp.


Hopprepet.



Byxorna.



Nu ska jag kolla om jag fått veta något om studielånet,
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0