Affärsklass.

Skitbra.
Hungrig som jag var, less på trängsel i tåget, så gjorde jag ett val. Detta valet var att till Umeå från Sundsvall betala 90 kr extra för Affärsklass. Bättre stol (fotölj typ), datorinkopplin, macka, te, tidning och hörlurar. Helt okej måste jag säga! Så killen som tog betalt kommer upp klockan nio med mackan och teet som jag beställt. Mycket härligt.
Jag sitter altså i en buss men jag känner inte av det. Najs.


Stora sätet jag satt vid var två sådana här hajar bredvid varandra! Skitnajs.

Något som inte försvann var däremot Spotifys reklam. pust.

Aja.
Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: Chris

Testade det där en gång, kändes sjukt skönt haha..

2009-07-31 @ 02:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0