Mot Umeå!

Hungrig som ett monster sätter jag mig i bussen. Jag har rest två timmar extra vilket innebär att jag får resa tio timmar istället för "ynka" åtta. Längtar gör jag tills jag kommer fram, tittar ut genom fönstret och låter solens värme lysa på min arm genom fönstret. Härligt. Inte mycket kvar...
När jag kommer fram ska min syster möta mig. Imorgon ska jag jobba med naglar och i helgen vara med familj. Sedan får vi se. Hem vet jag inte när, men någon gång nästa vecka!
Här är en underbar dödskallering designad av Laila Bagge.
I soo Want it. 300 kr, extrapris, på Smycka i Kupolen.
Jag ska unna mig att köpa den när jag gått ned tio kilo. 10, 9, 8, 7... Räknar ned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0