Fake-stay-UP!

Frida Fahrman visar här upp Lindex strumbyxor som är stay-up:S - FAKE!
Vill ha dem!
Idag ska vi till morfar och checka in läget på hans nya lägenhet. Sävar (5 mil norr om Umeå) är målet och jag har inte ätit godis på snart två dagar. Jag och mamma har slutit ett kontrakt och det ända jag säger är att jag kan tjäna på det! I kläder... Om allt går som det ska vore det härligt med bikini i sommar!
I morgon klockan 8.20 tar jag bussen till Sundsvall för att sedan ta tåg från Gävle hem till Falun. Jag har haft en härlig visit här i Umeå och är redo att ta tag i saker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger sävar 5mil utanför umeå ....

2010-03-27 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0