Tv.

Crazy. Det är definitivt några tvgubbar på G nu. Jag satt och såg Ellen och skrattade, jag har aldrig riktigt förstått vad som många gillar med det men nu gör jag det lite. I alla fall, så sitter jag där och skrattar och säger till min vän: Det är så bra!
Då kommer det. Myrornas krig. Ni vet, svart vitt brus som bara skadar öronen och ögonen. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till!
Som tur är så har jag min gode vän Marielle här och hon sansar mig och säger att det ordnar sig. Och visst gör det, nu är bilden där igen. Lite glass till det skulle inte vara fel:
Här ser vi min favoritbil åka förbi en bit från huset...

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Myrornas krig är jobbigt :S

2010-02-15 @ 13:16:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Em

Den bilden la jag upp genom att mobilblogga. :) Känns det bättre idag?

2010-02-15 @ 14:42:44
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0