Snöras

Alltså shit! Nyss föll det världens klump från taket av detta åttavåningshus och det landade på min fönsterbräda och mitt fönster innan det åkte ned på backen. Men du kan tänka dig hur det small till med tanke på att jag bor på våning ett..! Helt nytt sett att vakna på:)

Frukost. Glaset kostar 25 kr och har bubblor hela vägen, finns i olika färger.

Min frukost idag var lite speciell. Fortfarande hade jag glömt lägga fram bröd att tina så det blev en kexchoklad, en actimel och saft. äppelsaften från willys är just nu min favorit!
Idag ska jag göra ett presentkort på naglar till en vän, registrera mig på en tenta, köpa Cap & Design-tidnigen och plugga.
Tanken är väl att jag i framtiden på något sätt ska jobba med tidningar, tex layout eller reklam.
Jag älskar tidningar! Jag prenumererar på Elle och Glamour, Laga lätt och Amelia (Man fick två biobiljetter med Amelia och det finns lite att läsa men jag är nog för ung...), köper nästan varje månad Veckorevyn, Glamour (Storbritannien), Grafik, Cap & Design, Computer Arts, Cosmopolitan... Och ibland slinker sofis mode, Klick, Fredag, Chic, Glaze och bubbleroom med. Så undrar du något om tidnigar? Ask... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0