Vill köpa!

Här finner du betygsatta saker som jag vill ha. Dock med min budget så blir det till att spara om jag ska få råd till allt. Länkat till produkterna finner du längst ned på sidan!
&&&&&+
900 kr för denna flaska (100 ml)
Parfymen Lola av Marc Jacobs. Den luktar gott och är otrooooligt vacker. Jag vill ha den i mitt badrum. Den får ett plus för att den är inte bara formgiven snygg men även snygga färger, lila till exempel...
&&&&
195 kr och gratis frakt
Muffinhalsband från Cocoo, först och främst är det en muffin. Sedan stoppar dom i lite blingbling och wow! Så snygg och söt den är!
&&&&&
Läderväska ca 700 kr från ASOS
Svart läderväska med små tofsar och långt axelband. Jag gillar den för att den är lite annorlunda en det man kan hitta i vanliga butiker och best av allt: det är läder!
&&&+
499:- NU 299:-!
Silverörhängen med Swarovskikristaller. De är otroligt söta och tillsammans med en enkel klänning ger dessa glam till outfiten! Jag hade gärna haft ett par lite större (dessa är 1 cm höga) men de får plus med tanke på prisraset.

Jag har alltså beställt halsbandet redan och ska väl köpa de andra grejerna också men inte just nu, en sak i månaden får det bli. Parfymen finns i mindre varianter så det kanske blir den lilla av den... Vi får se!

Parfym från eleven.se
Halsband från Cocoo.se
Väska från ASOS.COM
Örhängen från Stray.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0