Nightwish.

Sitter alltså i ett tåg och lyssnar på Nightwish. Jag har under dagen fixat massor. Så ligger det till, i söndags natt, alltså tidigt på söndagen, så kvaddade min dator ihop totalt. det blev bara kex kvar! Nej, skojja. Jag skulle boka sjbiljetter hem från umeå då skärmen blev svart: Förbereder dumpning av filer, står det endas och sedan blir allt svart. Tror ni den går och starta sedan? NEJ.
Jag fick ordna en ny dator. MacBook Pro 2,53 GHZ, vilken jag älskar. Så idag blev uppgiften att koppla in mitt internet så att det passade till en mac. Gick till telia där de snälla (och modemedvetna) killarna hjälpte mig. De blev också väldigt förtjust i min älskade (dator). 
Nya naglar har jag också! Purple ones. 
Nu ska jag plugga tyvärr. Vi ses! 
Puss-å-kram.

Kommentarer
Postat av: jesper

Du valde det billigste du kunde hitta eller? ;) host

2009-09-03 @ 09:28:44
URL: http://jeper.livejournal.com
Postat av: Annie

ABSOLUT!

vill ha ännu "billigare" egentligen...

2009-09-06 @ 10:10:03
URL: http://livetefterflytten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0