En kvinnas problem.

Det är sant, oturen denna dag är 100% galen.
Nu ska ni får höra på hur jag kan vara så positiv så mycket.

Dagens start: 
Någon ringer fel två ggr, godmorgon.
Ska städa och stryka, strykjärnet faller mot benet.
Ska duscha, varmt vatten mot brännmärke: aj.
I duschen, får shampoo i ögat- urs.
I duschen, tappar ut en stor klick av min dyraste hårinpackning, åhnej.
I duschen, är nära på att sedan halka på inpackningen som for ut! Hjälp.
Internet kronglar.




Nu ska ni då få se, hur turen kan vända snabbt.
Sätt igång Industri Royal - Talar i tungor
Gå sedan igenom listan igen.

Någon ringer fel, jag vaknar i tid slipper städa, hinner allt jag ska och lite till. Jätteskönt!
Ska städa och stryka, strykjärnet kunde landat sämre där jag satt, den kunda landar så att jag inte fick bort det lika snabbt som det gick nu då jag bara var tvingar att lyfta handtaget.
Duschen och brännmärket? Spelar ingen roll. Lite ont kan man väl ha någon gång. Jag koncentrerade mig på sången istället!
Shampoo i ögat? Nu är det iallafall rent.
Dyraste hårinpackningen urtappad? Jadu, håret mår bra av att byta lite då och då så jag får köpa ny!
Halkar? Jag kunde ha dött.
Internet kronglar, men det funkar iallafall!

Nu lovar jag: att om ni vänder allt jobbigt till positivt. Då blir ni glada!
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0