Bussar och åkare.

Har ni tänkt på hur roliga människor det finns som åker buss (och tåg)?
Det är nästan alltid något nytt och roligt som händer. kanske är det därför jag gillar det men i lagom dos. Ikväll, om 31 minuter ska jag börja på tentan. Den släpps klockan 18, jag ska börja klockan 18. Dåligt batteri på äpplet (datorn) bara så jag måste ha laddaren!

Det ordnar sig.


Nu ska jag berätta för dig vad jag ser:
Jag sitter i en buss. Bussen har jag åkt förr, det luktar rökt renkött i den. Framför mig står det Samuelsdal tv.50 vilket innebär att om ca 8 minuter är vi i Falun. Om blicken flyttas närmar mig ser jag att jag har 4 personer framför, en rödhårig, en med luva och mjukisbyxor och en tant med halsduk. Han som sitter precis framför är mest intressant. Orginalbrunt hår, ganska långt (längre än axlarna) och fett. Han läser någon konstig tidning, även om jag lutar mig fram så kan jag inte se vad det är. Handlar om hur vi blir av med alliansen. Bakom mig sitter mest tjejer ser det ut som. Några som jag gissar har snattat innan de kom hit. De pratade mystiskt om saker som de fått (höjer ögonbrynen) gratis. Jag kikar fram för bussen rör sig sidleds, måste hålla fast datorn. Jag ser RUSTA FALUN och koppar. Så jävla intressant.



Så thats my trip. Om ni önskar höra mina tankar igen så säg till. De kan vara lite roliga ibland faktiskt. Haha. Och man får väl en bättre inblick på hur jag har det här. Fett hår och koppa, underbart. 

Nu är vi alltså framme. CYA.

Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0