Plötsligt klickar allt.

 

Upptäck Magic Mouse – världens första Multi-Touch-mus. Nu kan du rulla och svepa med fingrarna.

Magic Mouse levereras med alla nya iMac-datorer och säljs separat för bara 695 kronor.

Världens första Multi-touch mus.

Jag vet att det ser ut som en annons. Men tänkt hur lätt det skulle vara att arbeta om alla möss fungerade så som min multi-touch jag har på mitt äpple (min MacBook Pro)? För er som inte vet vad detta innebär så kika på bilden: Man kan alltså scrolla med fingrarna (ingen scroll, eller kula) man kan bläddra mellan bilder (två fingrar i sidled) och zooma. Tänk så lätt ditt arbete blir!
Jag personligen vill ha den för att slippa alla kramper jag får av att använda multi-touchen på äpplet och den är minst dubbelt så mycket bättre än en vanlig datamus!
Undra om jag köper den... Idag.
Ja!
Det borde du med.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0