Underbara dag.

Här ser ni mig dricka.
På McDonalds. Underbara dag. Ni ska bara veta vad jag gjort!
1. vaknat upp med allergisk reaktion (syns på bilden som ett sår mellan näsan och munnen)
2. tagit på mig tröjan fel håll (syns på bilden, den är dubbelt så urringad där bak)
3. Frågat främling på McDonalds  om jag skulle hjälpa. att hålla. i . den... (tänk så fattar ni. han var kille jag är tjej. om ni glömt. hm)
4. ramlat ned för trappen (som jag skrattat åt och sagt att det vore svårt att ramla i. here i go)
5. fått inflamation i ett nagelband. (även fast jag vet att det inte är lämpligt att pilla gjorde jag det så såret blev värre)
ja. Som ni förstår så använder jag inte alltid hjärnan. då jag behöver det.
nu ska jag sova. 
Godnatt, sov gott, dröm sött (om mig).
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0