Glamourtidningen.

Varje gång den dimper ned i bervlådan jublar jag och vill stanna hemma hela dagen. Visst är det underbart?
www.glamour.se
För mig och kanske dig, information om Glamourtidningen!
Läsarprofil TS-Upplaga: 60.100 ex 
Räckvidd: 109 000 läsare 
Fördelning läsare: 91% kvinnor 
Snittålder: 27 år 
Hushållsinkomst/år i snitt: 379 000 kr 
Har barn (oavsett ålder): 25% 
Storstad: 47% 
Personlighet: GLAMOUR är ett fullmatat modemagasin i handväskformat som kombinerar lyxig verklighetsflykt med handfasta tips som gör vardagen lite mer glamourös. GLAMOUR-kvinnan älskar så klart mode och trender. Hon är kräsen, har ont om tid och vill lära sig nya saker. Tidskriften riktar sig främst till kvinnor som är, har varit eller vill vara några år under 30. 
Teknisk data 
Utgivning: januari och februari 
Anmälningsdag: 6 november 
Materialdag: 27 november 
Format uppslag: 354x235 mm + 5 mm utfall på vardera sida om dokumentet. 
Maximal rastertäthet: 150 linjer/tum 
Färgvariationer: Svart + 1-3 kulörer, Europaskalan 
Material: Digitalt, högupplöst pdf
Just nu sitter jag på tåget till Umeå och önskar jag hade en glamour här. men de kanske syns...
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0