Yesterday, all my troubles seemed so far away.

Eller hur det stavas, huvudsaken är att ni fattar.

Jag började dagen med jobb, tidningsjobb. Efter detta gick jag omkring och shoppade lite, gjorde naglar klockan ett och sedan tog jag en fika med Sandra. Nu var det sista gången innan jag åker som jag träffade henne så vi hade mycket att prata om på stationcaféet!

Några timmar och ett ombyte senare möter jag upp Jenny och Michaela på stan för en middag. Härlig mat på Maxim blev det, alá pasta carbonara för min del. Fick ett par jättefina örehängen av jenny från pilgrim, snäckor med en liten diamant!

Senare går vi omkring och smälter maten för att efter någon timma eller så gå till hemköp, handla tre tidningar och nötter till nattjobbet.


Dessa tre tidningar tar vi och sätter oss med på Whynes Coffe, som bla. var fullt med folk!

Gårdagen var underbar.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0