X2000.

God eftermiddag och välkommna till detta x2000tåg.

Resan i första klass börjar här och kom just nu från affärsklass bussen. Härligt att lyxa till det, har nu kolla på alla mina väskor och har släpat sönder armarna redan nu.

Sitter fortfarande och lyssnar på Muse, kan liksom njuta av livet och luta mig bakåt i fotöljen. Att resa i förstaklass innebär också att jag fick den bästa bästa platsen med utsikten över allt, det jag kan se är stolar och två människor till som lyxat!


Utsikt!

Sitter nu med min älskade, bärbara dator, en loka, en macka, mobilen och musiken i öronen och bara njuter av allt man ser. Jag älskar att resa, men ännu mer älskar jag det tillfället då man når målet.

Som idag består av en underbar (lite stökig) lägenhet!
Härligt.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0