"Why should i trust a word commin' out of your mouth"

Sade dom på tv:n. Verkar vara något spännande? Som vanligt ser jag inte på tv.

Idag har jag spenderat tid med systerdotter och systers fästmans dotter, vi har haft en sista dag med gänget kan man säga.




Först åt vi lunch, spelade minigolf och sedan gick vi på europas största Inter Sport.

Ja, europas största Inter Sport ligger i Umeå! Faktiskt.

Så framtiden ser spännande ut: Ledighet, jobba, packa, resa, flytta, fest lite, ha roligt med andra ord!

Det blir ingen Shaktimatta idag, jag är så trött och har ont i magen. Det blir inget spring heller, jag har hoppat studsmatta i en halvtimme och spelat brännboll i en halvtimme, det räcker! Var sugen förut men nu är det så otroligt mörkt så jag springer i morgon bitti istället. Det blir spännande faktisgt att jag säger det nu, har gjort det förr men det har ej blivit av så nu får vi se hur mycket självdiciplin jag har...

SÅ. NU SKA JAG SOVA!
Puss-å-kram!


Kommentarer
Postat av: Chris

Hur gick med hunden då, vad hände med den?

2009-08-10 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0