Tvätt.

Idag klev jag upp 07.00 för att tvätta. Håller på att ladda inför den kommande veckan! Måndag=Skolstart, skola hela veckan, tors eller fre= resa till Umeå. Fredag=sommardroskan, Lördag=Inflyttningsfest med syrran. Söndag=hem, Måndag=skola...

Spännande!
Är rå peppad på det mesta så tvätta för mig spelade ingen roll.

Därför passar jag på:
ATT LÄGGA UT BILDER PÅ MIN LÄGENHET!


ooo


Suddig bild på hallen.


Datahörna. Håller nu på med en tavla/modecollage att hänga upp ovanför datorn. Ni ser även ingången till köket!


Köket, sida 1.


Köket, sida 2.


Min kära blomma. Och TVhörna!


Två av mina fem garderober, de andra tre är i hallen som man ser in lite i.

SÅ! Sedan sänghörnan har ni ju sett.
Ni ser ju att det saknas vissa grejer... Hyllor, tavlor, soffa, matbord... Det är på G!

ooo



Nu ska jag vika tvätt!
Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh,nu kan du ha värsta bakcontest i ditt helt egna KÖK! med två sidor, Grymt!

2009-08-21 @ 12:35:35
Postat av: Nikko

Fin lägenhet:) Hoppas du trivs !

2009-08-27 @ 22:28:32
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0