Spring!

Nu har jag kommit in ifrån springtur nr 8, eller något.
Skithärligt! Dock ska jag sova snart, efterssom jag ska upp och jobba vid 3.00 i natt. Härligt. NOOOT!

Att springa har nu för mig blivit mycket lättare, ikväll tänkte jag bara: Att springa ikväll vore bra och skönt. Så blev det av efter lite middagsvila vid datorn. När jag sedan är ute och springer så flyter allt bara på. Jag glömmer liksom livets dumma jobbiga frågor och allt känns mycket lättare. Nu känns allt jättebra, alltså inga problem med livet.

Innan jag började springa (för någon vecka sedan) mådde jag mycket sämre.



När jag nu sprungit har jag börjat se folk som är ute och åker vattenskoter. Det ser så härligt ut! Jag gillar både vatten och snabbhet så kanske vore det något för mig? Funderar på saken...

Så skål för livet, ut och njut!
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0