På resande fot.

Ska nu hem till mina saknade vänner och familjen. Ikväll blir det sommardroskan och imorgon inflyttningsfest. ps. Jag har laddat med dryck!

Har just haft ett superintressant seminarium inom ämnet Kommunikation och gruppdynamik inom systemutvecklingsprojekt. Slå det ni! Insåg just att jag inte lämnade in det som skulle lämnas in.... HJÄLP! Tacka vet jag gud (i detta fall emma) som fixade denna dator åt mig, och internet för nu kan jag faktiskt maila de 4a4asidorna jag skrivit till läraren. Bra.

Missar nu dock en föreläsning med henne på tre timmar vilket jag sörjer för. Hon är hård men så otroligt bra och kursen är idiotiskt intressant!

 
Högskolan dalarna, i Borlänge!


Nu ska jag lämna in läxan, ifall internett försvinner kan det vara bra att ha gjort....
Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: Nikko

Kul med fest :P simma lugnt!

2009-08-29 @ 01:18:08
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0