Oh, Shakti.

Jag har alltså varit på Nolia idag och köpt en Shaktimatta. En riktig sådan ja!

Ingen jävla kopia. Vilket jag är väldigt nöjd med. Den är grön och man fick med en skiva eller en huvudkliare. Jag visste inte vad jag skulle välja, så medan jag stod och velade så sade han jag köpte den av: säg ingenting. Också stoppade han ned båda, man fick även en väska att ha allt i. Skitbra!



Allt detta för bara 595:-!


Sedan gick vi vidare, jag och mamma. på väg hem stannade vi framför några hus som höll på att rivas (de var halvrivna utan väggar) och mamma frågar: Ska dessa rivas?



Nej mamma, man kan flytta in här dom är nybyggda.
Söt!

Nu ska jag ut och springa. Har inte gjort det på två dagar, känns inte bra.
Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: W

Slit mattan med hälsan. =). Eller blir hälsan sliten av mattan? :p

2009-08-10 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0