Lila satin.

Satt just och kollade på min systers lila kuddar som hon har i sin mörggrå soffa. snyggt tänkte jag.

Har jobbat klart (slog rekord) kom tilbaka till jobbet 2h för tidigt... Mycket bra. För nu hinner jag ut och springa innan jag har nästa jobb, nagelkund klockan ett. Helst av allt skulle jag vilja göra som igår: Hämta systerdotter och sno med henne till badet. SÅ sköönt det vore att bada och simma idag! Också...

Efter kunden ska jag ringa Evelina, vi ska träffas, äta och gå omkring på stan och även nolia efter fem då det är gratis inträde. Det är najs. Jag har pengarna men det känns bara trist om det slutar med att det inte finns något roligt när man kommer dit. Faktiskt!


Badet jag var på igår och vill till idag!

Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0