Klocka vs. Miniräknare.

Kolla in vad jag köpte idag!


Klocka med datum och miniräknare, mintgrön. Mer vet jag inte än. Jo! Märke: CHEAPO!
Jag älskar den, ska köpa fler tror jag...



Idag har varit en jättevirrig dag. Ni såg kanske det jag skrev innan?
Så blev det inte.

Jag tränade, tog emot kunden och evelina hörde ej av sig. glömde kanske? Jag fick dock en till kund.. så jag jobbade till klockan fem ca, sedan gick jag på stan med sanna, träffade den där killen som gav mig nummer, köpte klocka och sedan åt alla på maxim. Alla är då elin, stephan, sanna och frida. Nu har vi pratat framtid. Jag ser en ljus prick där fram, kanske ska livet lyckas positivt redan snart???

Nu ska jag åka och hälsa på sanna. Hejdå!
Puss-å-kram!

Kommentarer
Postat av: Chris

2009-08-04 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0