Hank.

I hooked upp with hank, the drummer. I went out with some of my friends and some guys paid the drinks for oss. All the drinks, sammanlagt drinkar över 1000 kronor. Jag gillar redan nu Borlänge mer än Falun vilket jag inte vet vad jag kan göra åt. Typ inget just nu. Menmen.


Jannike och jag, Var är Jossan?


Idag är det iallafall måndag och första dagen på skolan. Lite nervöst faktiskt...
Jag åker om en halvtimme, är klar nu i stort sett.

Har även bestämt vad jag ska ha för kläder i morgon.

Helst av allt vill jag inte ha introvecka, jag vill bara att det ska börja nu! Så att jag kan få schema och skit. Jag vill komma igång någon gång!


Nu sitter jag bara här som sagt, väntar på att läpparna ska torka.


Skål!

Och vi ses.
Puss-å-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0