Hallelujah.

Underbar känsla, att ha tränat klart för dagen. Every breath is Hallelujah. Like Cachewnötter vilket dagens proteinintag kommer ifrån.
Idag har jag även jobbat 7 timmar och städat ur lägenheten lite, vilket även det gör att jag känner mig på toppp! Hittade massor av skatter jag glömt att jag hade, tex en hylla, teckningar, väska...

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik, skriver och kommunicerar. Myseftermiddag.

+ Jag har fått studentlånet beviljat och ska leva loppan ett tag på det. Plugga ihjäl mig dock antar jag! Men innebär ju iallafall att jag blir kvar i Falun som planerat och lever där.



Nu ska jag läsa Sofies mode som kommer ut på tisdag.

Förtur för den arbetande tjejen här!
Puss-å-kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0