Michaela med CH


Middag igår: Allstar


Shopping: Popshop, köpte lampolja och veke till flaska och ett mini kakfat som är ca 20 cm högt!
Sött :)


Jag och Michaela gjorde även pepparkakor. Det gick inte så bra...

Det blev en ganska sen kväll igår, därför lägger jag upp bilderna nu. Sedan såg vi även SATC 2 och Michaela äääääälskade den! Hon hade inte sett den för och hon blev stormförtjust. Underbart :)

Nu sitter jag på salongen och har betalat räkningar åt företaget. min kund kommer inte förrän 8:30 så jag ska skynda mig till Ica Gourme först. Köpa lunch inför framtiden...

Kommentarer
Postat av: Michålstig

Hahahah, ja kunde knappt sova efter filmen, o en del av pepparkakorna va svåra o äta...ja va tvungen o blunda o tänka på nått annat!! ;)

2010-12-11 @ 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0